Een vliegende start met Neuromarketing

Een website is de spil in in de online klantbeleving. Al jouw klanten hebben eerst onderzoek gedaan en jouw website bezocht. De effectiviteit van een website is echter vrij laag. Van alle bezoekers worden er maar slechts een paar klant. Vonden ze niet wat ze zochten? En waarom haken ze af? Om daar achter te komen moet je weten hoe het brein van jouw doelgroep keuzes maakt. Dat doe je met neuromarketing.

Waar zitten de zwakke plekken van je website

Wat weet je van het gedrag van uw website bezoekers?

  • Welke teksten worden gelezen, welke niet?
  • Op welke knoppen wordt geklikt en op welke niet?
  • Zijn er onderdelen onduidelijk voor de bezoekers?
  • Waar haken de bezoekers af?
  • Waarom wordt het reactie formulier zo weinig gebruikt?

Als u inzicht heeft in het bovenstaande dan kan je de conversie, en daarmee het rendement, van je website flink verhogen. Het beter je het gedrag van jouw doelgroep kan sturen hoe beter jouw website zal werken.

Een laagdrempelige manier om met conversie optimalisatie aan de slag te gaan

Wij gaan gedurende 1 maand jouw website monitoren. Wij gaan het gedrag van de bezoekers analyseren en we gaan optimalisaties testen. Aan het eind van de periode leveren wij een Insights rapport op met waardevolle aanbevelingen om de effectiviteit van uw website te verhogen. 

Een praktisch en doelgericht rapport gebaseerd op onze neuromarketing kennis. Waarin wij ook uitleggen hoe je zelf met Zoho PageSense verder kunt testen. Daarna kan je zelf een jaar lang verder aan de slag met het optimaliseren van je website.

Ontdek en leer van je website bezoekers

Leer ook hoe je de conversie van jouw website vergroot en hoe je dat monitort en bij kan sturen. Met een flinke duw in de rug van ons kan je zelf snel aan de slag. De investering voor deze vliegende start is € 795,- excl. BTW. Dat is inclusief een jaar lang toegang tot ZOHO PageSense.