Select Page

NEUROMARKETING

Ontdek de breingeheimen en verbeter uw marketing en sales resultaten
Lees verder...

NEUROMARKETING

Ontdek de breingeheimen en verbeter uw marketing en sales resultaten
Lees verder...

Ontdek hoe mensen beslissingen nemen en versterk uw marketing en sales

 

 

Wat is neuromarketing?

Bij neuromarketing wordt onderzoek gedaan naar de activiteit in het brein op bepaalde stimuli. Onderzoekmethodes die gebruikt worden zijn o.a: Facial Coding, Heatmaponderzoek, ZMET (Zaltman Metaphor Elicitation Theory), Eyetracking, en fMRI hersenscan. Marketeers proberen aan de hand van resultaten uit onderzoeken het gedrag van uw doelgroep te voorspellen.

 

 

Hoe kunt u neuromarketing toepassen?

Neuromarketing leert u hoe het brein beslissingen neemt. Door deze kennis toe te passen, kunt u beter inspelen op de wensen van uw doelgroep, klanten en medewerkers. De resultaten van uw marketing en salesafdeling kunnen hierdoor verbeteren.

Meer weten over neuromarketing?

Maak hier een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek hoe u neuromarketing kunt inzetten om:

Neuromarketing  Uw salesteam beter te laten presteren
Neuromarketing  De conversie van uw marketing te verbeteren
Neuromarketing Nieuwe medewerkers aan te trekken
Neuromarketing Bestaande medewerkers te behouden

Bel: 070–2212151
Mail: info@paradigmo.nl

Meer weten over neuromarketing?

Maak hier een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek hoe u neuromarketing kunt inzetten om:

Neuromarketing  Uw salesteam beter te laten presteren
Neuromarketing  De conversie van uw marketing te verbeteren
Neuromarketing Nieuwe medewerkers aan te trekken
Neuromarketing Bestaande medewerkers te behouden

Bel: 070–2212151
Mail: info@paradigmo.nl

9 + 4 =

Een afspraak is vrijblijvend en verplicht je tot niks

Paradigmo

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.