Marketing
Vernieuw je marketing vanuit een digitaliseringsperspectief. Klanten verwachten jouw dienstverlening te kunnen gebruiken en bijsturen vanaf hun telefoon.
Sturen op ratio (en een beetje intuïtie)
Met marketing speel je in op emotie, op gevoel. Marketing bedrijf je zeker niet alleen op gevoel. Met online marketing heb je de beschikking over heel veel data. Data waar je veel van kan leren. Door systematisch data te verzamelen en te sturen op goede KPI's krijg je meer grip op je marketing. Dan is het niet alleen meer een kwestie van gevoel.
Zonder breinkennis stuur je in de mist
Een belangrijke uitgangspunt voor data driven marketing is breinkennis. Weten hoe het brein van jouw doelgroep beslissingen neemt. Met die kennis weet je waar je op moet sturen en hoe je data moet interpreteren. Dit specialisme wordt ook wel neuromarketing genoemd. Wil je hier meer van weten? Volg dan ons webinar.
Sturen op data die je wellicht al hebt
Use this paragraph to describe what you do. This is a great place to let your visitors know who you are. Add useful information that your users may find interesting. What makes you stand out? Why you do what you do? What is your passion? Here is where you can just let go. Now is when you let them know. Zoho Sites, your site, your story. Click here to add your story.
De 60 minuten digitaliserings challenge
Daag ons uit en vertel ons jouw business uitdaging.
Wij zetten onze digitaliserings brainpower in.
Een betekenisvolle sessie van een uur. Een sessie die jouw tijd meer dan waard is.
Ongeacht of wij nu een goede match zijn voor een lange termijn relatie.
Deel met ons jouw gegevens en je huidige uitdagingen en wij nemen contact met je op.