Klantbeleving centraal
Weet jij wat jouw klant van jou verwacht in elke stap van zijn aankoopproces? Iedere aankoop, zeker bij de grotere aankopen, levert spanning op bij de klant. Het wegnemen van die spanning laat het vertrouwen groeien.
Geef de klantreis vorm aan de hand van de klantreis
Met een verfrissende kijk op jouw onderneming kom je tot nieuwe inzichten. Nieuwe ideeën. En nieuwe energie. Wij gaan samen met jou de grenzen verkennen. Op zoek naar mogelijke blue oceans. Daarbij kijken wij vanuit verschillende invalshoeken. Waarbij jij vaak tot verrassende nieuwe inzichten en mogelijkheden komt.
Slechts 1 op de 8 klanten met klachten laat dat ook weten
Nu kunnen we kijken welke ideeën het meest kansrijk zijn. Die ideeën gaan we testen in de praktijk. Veelal zullen deze online plaatsvinden. Met Zoho tools kunnen we online veel ideeën snel testen. Belangrijk daarbij is dat we data verzamelen zodat we kunnen gaan leren. Sommige ideeën werken meteen en andere vragen meer onderzoek.
De goede ideeën gaan we lanceren
Met de kennis die we op hebben gedaan bij de praktijktesten kan je nu aan de slag om dit goed neer te zetten. En verder op te gaan schalen. Met vertrouwen kan je nu de volgende groeistap gaan maken. Je hebt de status quo doorbroken.
Circle of trust strategy
Daag ons uit en vertel ons jouw business uitdaging.
Wij zetten onze marketing & business brainpower in.
Een betekenisvolle sessie van een uur. Een sessie die jouw tijd meer dan waard is.
Ongeacht of wij nu een goede match zijn voor een lange termijn relatie.
Deel met ons jouw gegevens en je huidige uitdagingen en wij nemen contact met je op.