Hoe wordt u de beste werkgever in de mind van uw (nieuwe) werknemers?

Lees verder

Wilt u niet steeds opzoek zijn naar nieuwe werknemers?

Minimaliseer het verloop en het verzuim en zorg ervoor dat uw (nieuwe) werknemers uw bedrijf zien als de ideale werkgever.

Hoe pakt u dit aan?

 

Met de doordachte aanpak van Paradigmo verwerft u een blijvende top of mind positie bij uw (nieuwe) werknemers. 

De Paradigmo aanpak in het kort:

  1.  Ontwikkel uw werkgeversmerk vanuit de kernwaarden.
  2. Geef uw werknemers ownership over uw hoofddoel.
    3. Maak met uw werknemers content voor (wervings-) campagnes.

 

Waarom dit werkt

De Paradigmo aanpak werkt omdat het de kernwaarden van uw bedrijf als uitgangspunt neemt voor uw “employer brand” (werkgevers imago). Ook zorgt deze aanpak ervoor dat uw werknemers het gevoel krijgen dat zij worden gehoord en dat zij van betekenis zijn. De werknemers zijn eerder bereid om ownership te nemen over de doelen die u belangrijk vindt. Ook helpen uw werknemers bij het werven van nieuwe medewerkers en klanten. Dat maakt hun trots en levert een hogere betrokkenheid bij de klanten. 

Wilt u zelf aan de slag?

Stuur een email naar info@paradigmo.nl en ontvang gratis de Paradigmo employer branding roadmap.

Wilt u afspreken?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op:
Bel: 070–2212776
Mail: info@paradigmo.nl

11 + 15 =

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.