Digitalisering

Zonder goede digitalisering blijft jouw bedrijf achter. Digitalisering opent nieuwe deuren voor de klantbeleving en nieuwe verdienmodellen. 

Waarom Digitaliseren

Informatie speelt een steeds grotere rol in de bedrijfsvoering. Bijvoorbeeld:

  • Klanten willen meer informatie en een betere (online) dienstverlening 
  • Je hebt meer informatie nodig voor de uitvoering
  • Toezichthouders en andere instanties willen meer informatie
Je krijgt de informatie ook steeds vaker digitaal aangeleverd. Met de vraag om informatie ook digitaal aan te leveren. Om dat allemaal beheersbaar te houden is verder gaande digitalisering een must. 

Wat houdt jou tegen

Met allemaal losse tooltjes (b.v. spreadsheets, e-mail, whats app) wordt het probleem niet structureel aangepakt. En vaak aleen maar groter. Je raakt het overzicht en de controle kwijt. Daarnaast zijn er ook nog andere voordelen als je gaat digitaliseren zoals:
  • Verbetering van de klantcommunicatie
  • Efficiëntie van de bedrijfsvoering neemt toe
  • Nieuwe verdienmodellen worden mogelijk

 

Digitalisering met ZOHO

De applicaties van Zoho werken allemaal naadloos met elkaar samen. En zijn daarmee zeer geschikt voor bijna alle bedrijven. Het gaat niet om de specifieke functionaliteit van een toepassing maar om het geheel. Zorg dat je geen tijd en energie verliest met het laten samenwerken van de verschillende toepassingen. Of erger nog: kansen missen omdat leads niet worden opgevolgd.

Maak beheersbare stappen met het einddoel voor ogen

Digitaliseren doe je met een doel. Het doel is nooit automatiseren. Automatiseren is als lijm, het verbind maar je moet het ook de tijd geven om goed te drogen. Met andere woorden: besteed aandacht aan alle onderdelen. Processen, systemen en het belangrijkste onderdeel: de mensen. Zorg dat alles en iedereen goed op elkaar is ingewerkt.

De 60 minuten GROWTH challenge

Daag ons uit en vertel ons jouw business uitdaging.

Wij zetten onze business brainpower in.


Een betekenisvolle sessie van een uur. Een sessie die jouw tijd meer dan waard is.

Ongeacht of wij nu een goede match zijn voor een lange termijn relatie.

Deel met ons jouw gegevens en je huidige uitdagingen en wij nemen contact met je op.


Ik wil graag de 60 minuten growth challenge