Data driven marketing

Zonder data weten we niet of we de goede kant uit gaan. De tijd is voorbij dat een marketeer een campagne bedacht en we keken wel aan het eind wat er uit kwam. Met behulp van goede tools bouwen we kennis op van je doelgroep en je klanten. En maken campagnes meetbaar effectiever.

Sturen op ratio (en een beetje intuïtie)

Met marketing speel je in op emotie, op gevoel. Marketing bedrijf je zeker niet alleen op gevoel. Met online marketing heb je de beschikking over heel veel data. Data waar je veel van kan leren. Door systematisch data te verzamelen en te sturen op goede KPI's krijg je meer grip op je marketing. Dan is het niet alleen meer een kwestie van gevoel. 

Zonder breinkennis stuur je in de mist

Een belangrijke uitgangspunt voor data driven marketing is breinkennis. Weten hoe het brein van jouw doelgroep beslissingen neemt. Met die kennis weet je waar je op moet sturen en hoe je data moet interpreteren. Dit specialisme wordt ook wel neuromarketing genoemd. Wil je hier meer van weten? Volg dan ons webinar.

Webinar over neuromarketing

Sturen op data die je wellicht al hebt

Use this paragraph to describe what you do. This is a great place to let your visitors know who you are. Add useful information that your users may find interesting. What makes you stand out? Why you do what you do? What is your passion? Here is where you can just let go. Now is when you let them know. Zoho Sites, your site, your story. Click here to add your story.

De 60 minuten challenge

Daag ons uit en vertel ons jouw business uitdaging.

Wij zetten onze marketing & business brainpower in.


Een betekenisvolle sessie van een uur. Een sessie die jouw tijd meer dan waard is.

Ongeacht of wij nu een goede match zijn voor een lange termijn relatie.

Deel met ons jouw gegevens en je huidige uitdagingen en wij nemen contact met je op.


Ik wil graag de 60 minuten challenge