Welkom aan boord!

Gefeliciteerd met het vinden van een nieuwe medewerker. Fijn dat jullie met elkaar in zee gaan. Toch is zo’n eerste dag best spannend, voor beide partijen. Het scheelt als je de nieuwe medewerker tijdens het sollicitatieproces al een dagje mee hebt laten lopen. Zowel...

read more

Goed voorbereid het sollicitatiegesprek starten

Uiteraard wil je je sollicitant zo goed mogelijkdoor het sollicitatieproces helpen. Een goed begin is ten slotte het halve werk. Je hebt gezorgd dat je bedrijf goed in beeld is, dat duidelijk is waar jullie voor staan en hoe jij je kandidaten zo goed mogelijk kan voor...

read more

Help je sollicitant door het sollicitatieproces

Het sollicitatieproces is een belangrijk onderdeel van de employee journey. Dus ga je goed voorbereid aan de slag. Wie worden je werknemers? Wat kunnen zij voor jou en het bedrijf betekenen, en, net zo belangrijk, wat kan het bedrijf voor hen betekenen? Door zo...

read more

Aan de slag met de employee journey

Voor jouw MKB-bedrijf zoek je mensen die capabel zijn maar die ook goed bij het bedrijf passen. Medewerkers waar je tijd in wil steken, de employee journey mee aan wil gaan. Goed werven is een belangrijk onderdeel van de employee journey, maar je bedrijf goed...

read more

Aan je klantbeleving werken doe je in de achtertuin

Ik kwam laatst bij een bedrijf in Rotterdam voor een presentatie over customer experience, oftewel klantbeleving. Wat mij direct opviel was de parkeerplek voor de directie vlak voor de deur. Ik moest meteen terugdenken aan mijn allereerste klantgerichtheidstraining,...

read more

Wat hebben Idols-deelnemers gemeen met ondernemers?

“Natuurlijk bied ik excellente klantenservice”, zei de ondernemer op wiens offerte ik meer dan drie weken had moeten wachten. Ik was niet overtuigd maar de ondernemer was er absoluut zeker van dat hij het goed deed. Ik heb veel ondernemers gesproken de laatste jaren...

read more

De reden waarom klanten overstappen

Ik ben weer eens overgestapt van telecomprovider. Als telecom bedrijven namelijk ergens goed in zijn dan is het wel verwachtingsmanagement. Je hebt totaal geen verwachtingen van ze en daar voldoen ze over het algemeen aan. Het zijn molochen die het woord Cashcow uit...

read more

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.

Geef uw email adres waar ik 1x per 2 weken mijn inspiratie voor het ontwikkelen van uw organisatie naar toe kan sturen:

Gegarandeerde waardevolle inspiratie!

U ontvangt nu iedere twee weken waardevolle inspiratie.